29 Ekim 2009 Perşembe

Tuhaf Günün Ardından


Maça ilgi az bizimse kapalı alta olan ilgimiz fazlaydı! Hakikaten güzel olmuş bu tribün. Özellikle koltuklar rahat, topçular önünüzde koşturup duruyor. Bir el atsanız dokunacak gibi hisler dolaşıyor içinizde. Bir an kendinizi maçın atmosferine kaptırırsanız, İngiltere'de kenara gelen oyuna ve oyunculara bağıran,çağıran gaz veren İngilizler gibi hissedebiliyorsunuz kendinizi. Ve koltuklar çok rahat. Bir ara hep burda takılsak ya diye de içimden geçirmedim değil!

Harry Kewell'ı dünya gözüyle izlemek! Çok şükür Rabbime... Ve attığı golü de öyle bir açıdan gördük ki, daha topa vurduğu anda gol olacağını anladık! İyi ki varsın Kewell..

Dün oynanan maçta öne çıkan birkaç kişi daha vardı. Barış,Topal ve ve maç eksiğine (çok ama çok eksik maçlar) rağmen Linderoth! Topal komple bir stoper değil ama Galatasaray'ın geçen sene başından beri en çok ihtiyacı olan defanstan topu hücuma taşıyabilen adam eksiğini bu maçla da olsa yerine koydu! Daha önce de yazmıştım Rijkaard'ın çözmesi gereken 2 problemden biri, defans hattı ile ortasaha arasındaki kurguyu sağlayacak bir adamın eksikliği... Bunu bir defans oyuncusu ile çözmesi daha makbul bana göre.

Bucaspor iyi takım ve hücum oyuncularını beğendim. Bank Asya'daki yerleri tesadüf değil. Play-off oynarlar.

Hakemler çok fena yine yeni yeniden.Taçtan gelen topa ofsayt kaldırmalar, itiraz edilince sarı kartı çıkarmalar (sırf ben kart gösterdim diye hava atmak için) Sonra da neden hakemlerimiz uluslararası turnuvalarda maç alamıyorlar diye kendimize sorup duruyoruz. Türkiye'de egoları şişirme mesleklerinden biri de hakemlik bana göre.


Maçtan sonra Tatyos'a gittik. Mekan samimi ve sıcak. Köftesi iyi (cuma ve cumartesileri Edirne ciğeri varmış),biraz mezeler üzerine eğilmesi gerekiyor...

3 yorum:

blanka dedi ki...

tuhaf günün başka bir tuhaflığıda Andaç abinin Talha'nın akrabası çıkmasıydı. :)

tierra dedi ki...

evet ya o öyle bi muhabbet vardı dimi? :)

onur dedi ki...

tuhaf filan derken rakilar yuvarlaniyor olan benim istek ve arzulara oluyor; COSUYOR!!:)